KM04: Jak się komunikować ze swoim zespołem?

by Weronika Dzieciniak

Zastanawiałaś się kiedyś, dlaczego komunikacja jest tak ważna w zarządzaniu? Bo zgodzisz się ze mną, że jest.

Trzeba się zatem zastanowić, jak zbudować efektywną komunikację ze swoimi ludźmi oraz co to właściwie oznacza?

Jest to czwarty odcinek podcastu Kobieta Managerem i rozpoczynam w nim bardzo złożony temat jakim jest komunikacja międzyludzka w zarządzaniu ludźmi.

W tym podcaście korzystając z moich doświadczeń i obserwacji opowiem Ci co warto robić, na co zwrócić uwagę oraz czego lepiej unikać.

Posłuchaj:

Listen to “Jak się komunikować ze swoim zespołem?” on Spreaker.

W tym odcinku opowiem o tym:

  • jakie sposoby komunikacji możesz wykorzystać w swoim zespole?
  • jakie są wady i zalety poszczególnych sposobów komunikacji?
  • w jakich sytuacjach wykorzystywać poszczególne sposoby komunikacji?
  • jakie są konsekwencje niedbania o komunikację?
  • jak poprzez komunikację zwiększyć satysfakcję i zaangażowanie pracowników?
  • jak pracować nad lepszą komunikacją w zespole?

Ciekawostki, linki wymienione w odcinku oraz dodatkowe: