KM06: Zarządzaj zmianą, buduj autorytet

by Weronika Dzieciniak

Jak zarządzać zmianą, z którą mierzysz się zarówno Ty, jak i Twoi nowi pracownicy? Warto zastanowić się nad tym i świadomie działać na rzecz zmniejszania Waszych obaw i dyskomfortu związanych z nową dla Was sytuacją. Twoją rolą jest tak zarządzić sytuacją, aby Twoi ludzie najszybciej jak to możliwe przekierowali swoją energię na pracę i realizację wyników. Jeśli zrobisz to umiejętnie, to wtedy też nastąpi moment, w którym będziesz cieszyć się autorytetem.

Posłuchaj:

Listen to “Zarzadzaj zmianą, Buduj autorytet” on Spreaker.

W tym odcinku opowiem o tym:

  • dlaczego zarządzanie zmianą jest wyzwaniem?
  • jaką rolę zarządzanie zmianą pełni w procesie budowania autorytetu Managerki?
  • co możesz zrobić, aby zarządzić zmianą, jaką jest Twój awans?
  • jak się czują ludzie w zmianie?
  • jak skorzystać z tego, że niektórzy pracownicy przechodzą przez zmiany szybciej niż inni?
  • co zrobić z pracownikiem, który podważa Twój autorytet i nie respektuje wartości, które wyznajesz i komunikujesz?

Ciekawostki, linki wymienione w odcinku oraz dodatkowe: